Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Kontakty

Radek Balaš - chytrestoly.cz
Hlavní 1377 Frýdlant n.O
739 11
tel: +420 777 158 532
info(a)chytrestoly.cz
Provozovna: Hlavní 69
V areálu Strojferr Frýdlant n.O

AKCE sklad

Naše cena 13 900 Kč
Na zakázku-dovezeme do 3 týdnů

 

 

Jsme tam, kde jste vy

youtube
facebook
google+

Reklamační řád
Reklamační řád

  • Řídí se příslušnými  ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.

  • Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků,či lhůt uvedených na fakturách nebo dodacích listech.

  • Záruka se vztahuje na vady materiálu,funkční vady,nebo vady vzniklé při výrobě či montáži výrobku-odborným pracovníkem.

  • V případě zjištění neodstranitelné vady zboží bude toto zboží vyměněno za stejný kus,případně vrácena již zaplacená částka.

  • Kupující je povinen všechny takto zjištěné vady oznámit ihned prodávajícímu.Vady,které existovaly v okamžiku přechodu nebezpečí škody na zboží,avšak projevily se později,je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned po té,kdy vady mohly být zjištěny při vynaložení přiměřené odborné péče.

  • Pokud je zjištěno kupujícím po dodání zboží,poškození obalu či zboží při přepravě,vyhotoví se spolu s přepravní firmou či českou poštou záznam o poškození a kupující reklamuje poškození u přepravní firmy či České pošty.

Reklamace

  • Reklamaci můžete osobně předat na adrese:

Radek Balaš
Hlavní 1377
739 11  Frýdlant nad Ostravicí

  • V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

Radek Balaš
Chytrestoly.cz
Hlavní 1377
Frýdlant nad Ostravicí
739 11

  • Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží(faktura) a reklamační list, kde přesně vyspecifikujete závadu výrobku.

Jak postupovat když…

Je přijaté zboží poškozené

  • Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

  • Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

  • Prosíme, napište podrobnosti na info@chytrestoly.cz , kde vám poradíme jak dále postupovat.

Jak postupovat

  • Kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 777 158 532  nebo písemně e-mailem: info@chytrestoly.cz a popište problém.

Poskytneme Vám úplné a odborné informace, sdělíme Vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

Pokud posíláte zboží na výše uvedenou adresu, doporučujeme přiložit:

  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,

  • popis závady a vaše kontaktní úd

  • Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby jste zaslali nebo předložili veškeré listiny, které Vám byly předány v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží. Dále je nutné, abyste vadné zboží vrátili tak, jak jste je převzali.

  • na info@chytrestoly.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží.

  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

  • Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

Neopravitelná závada


  • Pokud jsme Vám sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) vyřešíme vrácení peněz či výměnu za nový kus.