- Řídí se příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.
- Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků,či lhůt uvedených na fakturách nebo dodacích listech.
- Záruka se vztahuje na vady materiálu,funkční vady,nebo vady vzniklé při výrobě či montáži výrobku odborným pracovníkem.
- V případě zjištění neodstranitelné vady zboží bude toto zboží vyměněno za stejný kus,případně vrácena již zaplacená částka.
- Kupující je povinen všechny takto zjištěné vady oznámit ihned prodávajícímu. Vady,které existovaly v okamžiku přechodu nebezpečí škody na zboží,avšak projevily se později,je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned po té,kdy vady mohly být zjištěny při vynaložení přiměřené odborné péče.
- Pokud je zjištěno kupujícím po dodání zboží,poškození obalu či zboží při přepravě,vyhotoví se spolu s přepravní firmou či českou poštou záznam o poškození a kupující reklamuje poškození u přepravní firmy či České pošty.
Reklamace
- Reklamaci můžete osobně předat na adrese:
Radek Balaš
Hlavní 1377
739 11 Frýdlant nad Ostravicí
Hlavní 1377
739 11 Frýdlant nad Ostravicí
- V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
Radek Balaš
Chytrestoly.cz
Hlavní 1377
Frýdlant nad Ostravicí
739 11
- Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží(faktura) a reklamační list, kde přesně vyspecifikujete závadu výrobku.
Jak postupovat když…
Je přijaté zboží poškozené
- Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
- Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.
- Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
- Prosíme, napište podrobnosti na info@chytrestoly.cz , kde vám poradíme jak dále postupovat.
Jak postupovat
- Kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 777 158 532 nebo písemně e-mailem: info@chytrestoly.cz a popište problém.
Poskytneme Vám úplné a odborné informace, sdělíme Vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
Pokud posíláte zboží na výše uvedenou adresu, doporučujeme přiložit:
- kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
- popis závady a vaše kontaktní údaje
- Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby jste zaslali nebo předložili veškeré listiny, které Vám byly předány v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží. Dále je nutné, abyste vadné zboží vrátili tak, jak jste je převzali.
- na info@chytrestoly.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží.
- doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
- Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.
Neopravitelná závada:
- Pokud jsme Vám sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) vyřešíme vrácení peněz či výměnu za nový kus.